chris-crocs

2007.11.08. - 00:09 | Szólj hozzá!

Megérkezett a karácsony előszele. A posta-boltban már szétpakolva a millió féle piros-fenyőfás-csillagos cucc, az előttem álló nő mikulásos üdvözlőlapot ad fel - biztosra megy. Kivilágították a fákat, a boltokban elkezdődtek a felárazások leárazások. Idén írtam a Mikulásnak, hogy hozzon szótárgépet, biztos ami biztos, mellékeltem az URL-t is, nehogy rosszat vegyen. Jókislány voltam, igazán megérdemlem.




Ma befejeződek a diákválasztások. Mindenki meg akart venni, úgyhogy végigkóstoltam a teákat, kávékat, begyűjtöttem a cukrokat, de sajna nem vagyok eladó, úgyhogy a kellő mennyiségű információ híján a szavazást kihagytam. Amúgy eddig azt hittem, ez a 'szavazz rám, kapsz csokit' dolog csak az amerikai tinifilmekben van.
Tegnap túlestem az első kísérleten. Teljesen komplikációmentesen zajlott, nem vagyok én ehhez hozzászokva, még most sem térek magamhoz. Már rendes óráim is vannak, úgyhogy besűrűsödött az élet végre.

Címkék: fotó egyetem karácsony mindennapok

A bejegyzés trackback címe:

https://helsinki.blog.hu/api/trackback/id/tr33221926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
 
süti beállítások módosítása