Búcsú Helsinkitől

2007.12.15. - 18:37 | 1 komment

Kicsit eltűntem. Észrevétlenül pörögtek a napok. A múlt héten várost mutogattam, buliztam, hajráztam a munkában, alig aludtam, megérkezett a Kedvesem. Élettárs pedig hazautazott, könnyes búcsút vettünk, mégiscsak magunkról sokat tanulós négy hónapot töltöttünk összezárva. Igaz?:)
A szenteste csodásan telt, sosem volt még ilyen egyszerű és ilyen őszinte. Idén végre kimaradhattam a vásárlás rohamból, fenyőfánk nem volt, se díszeink, nagy sütés-főzést sem kellett csapni. Egy fenyőág volt a karácsonyfánk, rajta egy szem dísszel (Élettárs búcsúajándéka), de a szaloncukor szerencsére idén sem maradt el, hála a gondos otthoniaknak, akik még erre is gondoltak.:) Pároltunk borban lazacot, ettünk hazai bejglit, sétáltunk a hidegben, kicsit ajándékoztunk, és nagyon örültünk. Másnapra viszont megbetegedtem (természetesen rögtön azután, hogy kijelentettem, szerencsére nagyobb betegség nélkül megúsztam az ittlétet), úgyhogy az elmúlt két napot majdnem végig ágyban kellett töltöttem, pedig úgy elterveztem, mi mindent csinálok még az utolsó napokban.



Mert sajnos itt a vége, holnapután utazom. Először csak Stockholmba, majd onnan január elsején haza. Pedig most nem akarok menni, nagyon nem. A november néha szörnyű volt, szenvedtem, napról napra tengődtem és vártam, hogy menjek már haza. De most, ahogy közeledik a nap, egyre inkább maradnék, vagy legalább is egy kis otthoni pihi után visszajönnék. Sokszor már most hiányzik az itteni élet, próbálom magamba vésni az utcákat, a feliratokat, a fákat, a tereket, a villamosokat, az emberek arcát, az illatokat, az összes apró részletet. Ha arra gondolok, hogy valószínűleg hosszabb távra már sosem jövök ide vissza, összeszorul a szívem. Magyarország is szörnyen hiányzik, de Finnország is fog, ebben biztos vagyok. Bácsak lehetne két helyen élni. Ha elegem lenne az otthoni zsúfoltságból, koszból, bunkóságból csak iderepülnék, majd ha megunnám az itteni nyugdtságot, békét és a kiszámíthatóságot, visszamennék.
.
· 1 trackback

Címkék: fotó karácsony blabla

A bejegyzés trackback címe:

https://helsinki.blog.hu/api/trackback/id/tr63265041

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: cuentos para dormir bebes cortos 2018.05.05. 13:08:52

The Te Of Piglet Ebook Download cartoons inconnus infiltres gasoline pablo - memorycache cacheitempolicy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k. 2007.12.30. 19:31:41

utolsó mondat nagyon üt
 
süti beállítások módosítása