radiohead live webcast MOST

2007.11.09. - 22:09 | Szólj hozzá!

Teljesen felesleges volt órákat töltenem egy csomó album átmásolásával a gépemre, mert mióta itt vagyok, szinte csak Radioheadet hallgatok. Már nyáron utolért az őrület, és csak nem akar elmúlni, nagyon jól passzol ehhez a hideg, borús időhöz. Át is küldtem múltkor Anyunak egy videót tőlük, hogy tágítsam a látókörét, de nem igazán értékelte, konkrétan majdnem elaludt rajta. Aztán átküldtem neki egy Kiss videót is, az a régi nagy kedvenc, de még most is tetszett neki – reménytelen.:) Másnap pedig nagy lelkesen újságolja nekem, hogy újra összeállt a Backstreet Boys. Jeee. De már ’az Öreg nincs benne’.
Szegény jó öreg Kevin, 26 volt mikor életnagyságú Nick Carter volt a falamon. Aki most 14, annak valószínűleg már én is öreg vagyok, hüpp. Kata írása amúgy is érzékenyen érintett a múltkor, teljesen elöntött a nosztalgia. Úgy lennék most például 17, az olyan jó volt. Csak egy kicsit… csak egy napra.
Ha most ott lennék, sok mindent másképp csinálnék. Nem biztos például, hogy erre a szakra jönnék, inkább választanék valami könnyedebbet, így talán élnék is valamit, ahelyett, amit most csinálok. Pestet írnám be első helyre, és többet találkoznék a barátaimmal, sokkal többet. Az arrogáns Balázson csak mosolyognék, mert én már tudnám, hogy amit ő még nem, hogy igaziból nem is az.
Hmm… De ha így lett volna, fogalmam sem lenne, mennyit veszítettem azzal, hogy nem ismertem meg azt a néhány embert az egyetemen, akik közel állnak hozzám.
 

kép: www.radiohead.com/deadairspace

Londoni idő szerint 21 órától Radiohead webcast. Épp most kezdődik!:)
 www.radiohead.tv

Címkék: fotó blabla mindennapi örömök

A bejegyzés trackback címe:

https://helsinki.blog.hu/api/trackback/id/tr27223967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
 
süti beállítások módosítása