életem legrövidebb bulija

2007.11.02. - 00:49 | 1 komment

Tá-dáááám! Már nagyon kínos volt ez a blog dolog. Húztam ameddig csak lehetett, de mostmár az itt töltött idő feléhez érkeztem, úgyhogy muszáj lesz produkálnom valamit, különben 4-es metró lesz a dologból. Az első bejegyzésben életem legrövidebb bulijának állítok örök emléket.
 
Halottak napja alkalmából a szokásos csütörtöki erasmus partira a szervezők nyomatékos kérésére talpig feketében illett megjelnni. Nem volt túl sok kedvem elmenni, de az alkalom morbiditására való tekintettel és néhány jó fénykép reményében végül is elnéztünk. Természetesen egy-két hozzám hasonló szerencsétlenen kívül senki sem volt talpig feketében. Tíz perc után hazajöttem.
.

Címkék: nightlife

A bejegyzés trackback címe:

https://helsinki.blog.hu/api/trackback/id/tr10215738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása