meglepetés nekem :)

2007.11.29. - 19:18 | 1 komment

A múltkor úgy alakult, hogy mégsem tudtam találkozni a Mikulással, nagyon szomorú is voltam emiatt. Ezt bizonyára megtudta, mert az én csomagomat idő előtt megkülte, bár cseles módon Magyarországon át érkezett. Biztos csak azért, hogy rá lehessen rakni mind a 27 bélyeget.:)
Van benne többféle csoki, pillecukor (amit immár sok év óta hagyományosan csak ilyenkor eszek, de egy év alatt mindig elfelejtem, így újra és újra örülhetek neki :), és mogyoró is. Aztán van benne egy állati menő rénszarvasos lábtyű, meg sok egyéb apróság, amiket most nem árulok el, de nagyon tetszenek.:)



Köszönöm! :)))
.

Címkék: fotó karácsony mindennapi örömök szívküldi

A bejegyzés trackback címe:

https://helsinki.blog.hu/api/trackback/id/tr87247071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bea 2007.11.30. 11:25:39

Nos a zokni, az kérlek szépen tőlem...köhöm-köhöm, érted ugye?:D
 
süti beállítások módosítása