Újra Budapesten

2008.01.04. - 01:33 | 1 komment

Nagyon szép és mozgalmas napokat töltöttünk Stockholmban. Stockholm hihetetlenül gyönyörű város (csak zárójelben - sokkal szebb mint Helsinki), egyszerre hagyományőrző, modern, játékos és meglepő, örülök, hogy nem hagytuk ki.



Mivel egy szórakozóhelyre sem lehetett bejutni, és pénzünk sem igen volt már, a szilvesztert az utcán töltöttük, de szerencsére ezzel nem voltunk egyedül. Az óvárosi sziget tengerpartján több száz ember gyűlt össze és tűzijátékozott éjfélkor, ami nagyon látványos volt, csak mi sajnos túl józanok voltunk. Nem sokkal éjfél után pedig váratlan búcsúajándékot kaptam, óriási pelyhekben havazott, még sosem láttam ilyen gyönyörű hóesést.



Január 1-én, mikor mások még fel sem ébredtek, vagy épp a második aspirint nyelték, mi már négy bőrönddel és két táskával gázoltunk át Stockholmon a szakadó hóesésben, latyakban. Szuper volt, tényleg. 30 kiló cuccal indultam augusztusban és 70 kilóval tértem haza, ebből kb. 5 nem az enyém volt, de még így sem tudom felfogni, ezt hogy csináltam. Biztos voltam benne, hogy csomó mindent ki kell majd dobnom a reptéren, de valami misztikus úton sikerült az egészet feljuttatni a gépre.
A következő párbeszéd zajlott le a csekines néni és köztem, persze angolul:
- Ez a bőrönd 27 kiló, 7 kilóval több mint a megengedett. Szeretne valamit kivenni belőle vagy kifizeti a többletsúlyt?
- De a másik bőrönd csak 18 kilós volt, így a két bőrönd összesen csak 5 kilóval több.
- ...    Ó, tényleg.    ...    Akkor rendben. Kellemes utazást.

A repülő persze két órát késett, itthon meg latyak és rossz levegő és Kőbánya és metróaluljáró és bunkó ellenőr. De magyar feliratok, Tesco újság (így még ember nem örült neki, az tuti:) ), havazás, ismerős korlátok, lépcsők, kapuk, otthon illat. Most még minden zavaros, örülök és bánatos vagyok egyszerre.
.

Címkék: fotó blabla stockholm

A bejegyzés trackback címe:

https://helsinki.blog.hu/api/trackback/id/tr18284006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bea 2008.01.04. 20:39:46

Jó,hogy itthon vagy:)Végre és igen ezennel képzeletbeli kitűntetésemet,miszerint megtanultál fotózni, ezennel átnyújtom.
 
süti beállítások módosítása